Haine si incaltaminte copii

Politica de Retur | MAYANTO.RO

Politica de retur si schimb de produse

 

In cazul in care ai achizitionat produse pe care doresti sa le returnezi si doresti sa ti se ramburseze contravaloarea acestora/sa utilizezi contravaloarea acestora, atunci trebuie sa procedezi conform celor de mai jos :

  1. Completeaza integral si corect formularul de retur!

Este important ca formularul de retur sa fie complet integral si cu datele corecte ca sa identificam usor contul tau de utilizator, produsele tale sau chiar si contul bancar. Ai grija ca datele completate sa fie lizibile si interpretabile !

  1. Impacheteaza produsele !

Aseaza intr-o cutie produsele care urmeaza a fi returnate, anexeaza formularul de retur corect completat si asigura-te ca respectiva cutie este perfect inchisa .

  1. Suna la o firma de curierat !

Deoarece taxa de transport aferenta coletului returnat intra in sarcina clientului, tu esti cel/cea care trebuie sa organizeze returnarea. Suna la o firma de curierat si preda coletul pe care trebuie sa treci urmatoarea adresa :

CNZ DELUXE

Ilfov, Popesti Leordeni, str Orizontului, nr 103

Important: Nu preluam colete trimise prin Posta Romana.

  1. Preluam coletul, dupa care te anuntam. Asteapta e-mailul nostru!

Dupa sosirea coletului la punctul nostru de lucru vom verifica daca toate produsele au fost returnate in starea lor originala, dupa care in maxim 3 zile lucratoare de la data sosirii coletului te vom anunta printr-un email care sunt pasii urmatori .

Daca doresti sa ti se ramburseze contravalorea produselor, doresti sa o viram in contul indicat de tine, atunci vom face acest lucru in termen de 14 zile lucratoare de la data sosirii coletului, iar factura storno va fi trimisa pe mail.

Retur si schimb produse

  1. Cum pot sa returnez produsul cumparat ?

Te rugam sa introduci articolul/articolele pe care doresti sa le returnezi, impreuna cu Formularul de Retur, in punga/cutia in care a ajuns comanda ta. Totodata, te rugam sa retii ca Formularul de Retur trebuie sa insoteasca intotdeauna bunurile returnate.

Este important de stiut ca CNZ Deluxe S.R.L. returneaza doar si exclusiv contravaloarea acelor produse care sunt returnate in aceeasi stare in care au fost transmise.

Cu privire la rambursarea contravalorii produselor ai 2 posibilitati :

  • Doresti sa cheltuiesti contravaloarea produselor cu ocazia altei comenzi
  • Doresti sa iti viram contravaloarea produsului in contul tau bancar

Imediat dupa sosirea coletului la sediul societatii noastre, noi verificam produsul retrimis de tine si iti rambursam contravaloarea produsului in termen de 3 zile lucratoare.

  1. Cate zile am la dispozitie pentru returnarea produselor ?

30 zile pentru returnarea oricarui produs, indifferent daca esti persoana fizica sau juridica.

  1. Pot sa returnez produsul prin Posta Romana ?

Nu.

  1. Cine plateste cheltuielile serviciului de curierat in caz de returnare a produsului ?

Cheltuielile de retur legate de produsele returnate intra in sarcina clientului. Clientul poate apela la oricare din firmele de curierat dorite pentru returnarea produselor, astfel anuntarea firmei de curierat / organizarea transportului coletului returnat intra in sarcina clientului.

  1. Produsele / comenzile se pot returna cu ramburs ?

Nu, nu acceptam coletele cu ramburs.